Dagen.

Idag har varit en relativt lugn dag. Vaknade imorse & var verkligen VERKLIGEN groggy. Satte mig på tåget & sov hela vägen ner till Malmö. Sen kom jag till praktiken, som var ovanligt lugn & bra. Jag var dock som en zombie fram till lunch, men sen fick jag i mig en pizza & en cola så var man på topp. Kände mig faktiskt pigg efter det. Fram tills nu. Det känns bra, för då känner man att man har fått sin sömn, & vet att det är pillerna som gör en groggy under förmiddagen. Efter lunch var det bara jag & Damir där, så inget speciellt hände. Jag började med apu uppgiften (jag vet, lite sent ute) men jag blev klar, & den ska inte lämnas in förrän på fredag :D Sen fick jag pepparkakor & en cola zero (som för övrigt smakar BAJS!) av Damir. Snällis ^_^ Damir stack hem 4 för att han jobbade över & då passade jag på att ta alla frågor till apu uppgiften med Gustavo. Han är väldigt trevlig när han inte är sådär överstressad. Började prata lite om varför jag varit borta så mycket & varför jag går hos psykolog. Jag berättade inte varför, men sa att det var privat & att det var något traumatiskt, eftersom jag har PTSD. Så berättade han lite om sin uppväxt med mera. Det var trevligt :)

Klockan blev 5 & det blev dags för mig att bege mig, missade bussen med 5 meter, stog & väntade i kylan i 10 min.. Kommer till centralen 27, tåget går fucking 28! Jag sprang & jag sprang. (för självklart gick tåget från spår 2, lääääääängst bort från bussarna.) Jag sprang så jag nästan svimmade när jag satte mig på tåget. Men jag hann med det iaf :D Tur att jag inte fick astma attack, hade ju inte med mig inhalatorn.. :/

Kom hem, makaronistuvning till middag (jummie! Favvisrätten!!!!!!) satte mig vid datorn & tog det lite lugnt sen började jag renskriva uppgiften på datorn.

Så min dag har utan tvekan varit en lugn & skön dag. Alla har varit glada & friska. T.om jag :D Inte känns mig deppig alls idag faktiskt, & det är great!

Sen att jag läser Saras blogg, det var liksom, pricken över i:et.
Sara, du var min allra bästa vän, & ingen har kunnat ta den platsen efter dig. INGEN! Jag hoppas vi kommer så nära varandra igen. Du & jag är bäst tillsammans! :D <3

Nej, nu får jag ta & sova. Tog min pilla för 20 min sen typ, börjar kännas nu ja.. hehe

Godnatt på er :*

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback