Du;

Vi var riktigt bra vänner ett tar. DUKTIGT bra vänner. Men allt bara sket sig efter nästan ett år. Jag vet att ingenting kan bli som förr, men jag vet också att det kan bli bättre. Så låt oss säga att det blir bättre. Att vi kan lita på varandra & finnas där för varandra. Att folk ser oss & tänker "gah, vilka bra vänner." Jag vill att vi ska hitta på massa crazy stuff & jag vill att vi ska skratta högt så att alla tittar på oss. Jag vill vara halvlullig med dig på tåget hem från Helsingör & jag vill fira mååånga födelsedagar med dig. Jag vill gråta med dig, skratta med dig & åt dig. Jag vill kunna vara allvarlig med dig & jag vill aldrig NÅGONSIN bli ovän & tappa kontakten med dig igen.

För en vän som du är en vän på miljonen.
Jag älskar dig. & ja, jag menar det. För även om du har förändrats så betyder du fortfarande lika mycket för mig nu som du gjorde för ett år sen. Under tiden vi inte hade kontakt kunde jag sitta & tänka på saker vi gjort & gråta. För tiden med dig är dyrbar, den tiden måste vi ta vara på! Man vet aldrig när det blir försent.

Sara, du är en underbar människa & du förtjänar all lycka i världen. Jag vet att du en vacker dag kommer att få den, & den dagen ska jag le & säga "vad var det jag sa", bara för att du ska störa dig på att jag hade rätt ^_^

Du är söt, puss på dig :*
Kolla här.


You're the storm that I belive in


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback