Helgen

Okej, förlåt. Har inte skrivit något alls (nästan) sen i fredags! BÄTTRING!.

Jag var med alex i helgen. Den bestod mest av att jag var sur över resultatet i idol, godis, chips, rökning, mys & massa kärlek. Kort & gott.

Jag började även på mina underbara tabletter i fredags. Tar dock bara en halv än sålänge, det sa doktor Per att jag skulle göra dom 6 första dygnen. I lördags vaknade jag knappt. Klockan 2 kanske? Minns inte helt. I söndags vaknade jag runt halv 6 - 6, gick ut på toa & spydde. Yes, jag spydde. 3-4 ggr fick jag efter att ha lagt mig ner i sängen, springa åter tilldassastolen för att få ut något ur magen, som egentligen inte fanns där. Sedan vaknade jag runt 2. haha. Söndagkväll, åkte hem till Alex. Mös lite, han handlade godis till mig *mums*. Måndag.. suck. Försov oss till 11. Jippi! hahahaha! Så jävla bra. Stannade kvar över natten hos Alex.

Tisdag, matteprov, såjävladåligt!. BK med SNYGGINGARNA!. Sedan, eftersom jag inte hade praktik, åkte jag hem till Jonnis :D <3. Satt & kollade repriser på oc, säsong 1 :D:D:D:D:D *kääääääärlek!*. Sen kom robert lite innan 5, åkte till Trellehåla, kollade på när mina kära bandmedlemar hade uppspel. FAN vad jag är stolt över att vara sångerska till er, Sticky Lipz :D <3. Snart är det JAG och inte "julen" som står där :)

Usch, har fortfarande ångest över att jag tar tabletter. Men, jag är ju "sjuk", & jag vill må bättre. Men genom tabletter?. Egentligen vet jag inte om dom gör så stor nytta. Visst, jag sover om nätterna.. & jag vet att dom inte hjälper efter 4 dagar.. Men endå..

Nu har jag inte flashbacks över själva händelsen, nu är det från tiden efter.. typ.. 2 - 3 veckor efter.. Förhören, göteborgaren.. Sömnen,, allt..

FY FAN VAD DU BEHANDLADE MIG BAJS JUST DÄR!
Seriöst, en pojkvän gör inte vissa saker. Inte sånna saker.

Whatever, du är history! Aldrig någonsin att jag tittar tillbaka på oss och tänker, åh, vad mysigt vi hade det. För det hade vi inte. SÅ fuck you, fucking göteborgare.
hihihi

Nu ska jag sova

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback