Inaktiv...

Fan vad jag är dålig med att uppdatera bloggen ibland..

Var i skolan idag. Matte b, bläää. Men jag fick iaf en shysst överesnskommelse med matteläraren. Sen var det praktik. Fan, jag pallar verkligen inte. Min kropp orkar helt enkelt inte mer :/ Sen träffade jag min älsklingpälskling en stund idag :) Skulle leta upp rolles gata & sen gick vi & återupplivade lite minnen från vår första "dejt" i folkets park :) myyyyys. Sen kom jag hem, usch & fy! Vi sålde hunden. Vi sålde den sötaste & den snällaste hunden som finns. Jag skojar fan inte :/ Jag trodde verkligen inte att det skulle bli så jobbigt, men det blev det tydligen.. Först började Kevin gråta när han skulle säga hejdå.. Så sa jag hejdå, kände gråten i halsen. Så började Jesper gråta.. Inte förrän hon gått ut genom dörren började mina tårar rinna. T.om pappa grät ffs! Vi stod & tjuvkikade ut genom fönstret på henne. Åh, hon var så jävla söt.. Hoppade runder & var jätteglad :) Jag tror & hoppas att hon får det bra där, i ängelholm. Bland skog & hav :D Det lär hon ju älska som bara den!

Idag är ingen bra dag. Gråt gråt gråt känns det som. Inte för att jag har gråtit speciellt mkt. Men det finns mkt innuti.. SOm vill ut. ÅH! Jag orkar inte med alla jävla känslor längre!
Ta dom! SNÄLLA?!

Ska inte skriva massa om hur jag mår idag. Känner att det blir för mkt för er att läsa ibland.
What ever.

Peace
/S





image58

why


Din åsikt
Postat av: Sara

hon är bara en tågresa iväg.
och jag följer med dig om du vill :*

2007-12-04 @ 23:53:26
URL: http://theused.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback