Jonna..



För er som inte kan se vad det står


TakeyourMEDS skriver:   jag älskar dig o jag hjälper dig med vad du än ber mig om.. det vet du hoppas jag.   
  
Svar: jag vet. men just nu känns allt bara så jävla fel. Känns som om jag har pms hela tiden. Just för att jag börjar på piller som gör mig dåsig, & är jag trött blir jag sur & är jag sur blir alal andra sura (för jag får uppenbarligen aldrig vara sur, varken här hemma eller för kompisar) & då blir jag ÄNNU mer sur. SÅ allt är bara förbannad förbannad förbannad hela jävla tiden, samtidigt som jag mår dåligt & gråter stup i kvarten. Irriterad över det med, för nu är där ingen speciell anledning. (undermedvetet finns det ju). Men jag tänker inte så mkt på allt det. Bara massa annat som kommer upp. Vet inte ens vad. Men bra mår jag FAN inte. & vissa... har svårt att fatta att jag har lite problem just nu & egentligen behöver tid, fast jag inte vill det..


Inte full förklaring.. men endå. Som sagt, jag vet egentligen inte vad som får mig att må dåligt just nu, mår bara.. mindre bra.

Din åsikt
Postat av: Jonna

du & jag mot världen hjärtat

2007-12-19 @ 22:04:09

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback