morrn.

SKIT MORGON!
Ville inte upp ur sängen. Sov så jävla dåligt inatt... För mycket tankar & grejjer. Men jag vaknade.. Men jag ville endå inte stiga upp. Jag började gråta ist. Wiie! >.< & jag grät ju inte så himla lite heller...

Jag vill ta tag i saker, men det är inte så jävla lätt att försöka jobba 8 timmar när man inte sovit & när man mår dåligt psykiskt. & ja du fölrstår, men förstå då att jag inte ORKAR! Det har ingenting att göra med att jag inte vill eller att det är synd om mig. För jag vill! Jag mår ju fan bara sämre av att vara hemma. Men som sagt, det är inte världens lättaste match att försöka ta sig upp ur sängen en sånhär morgon. & jag kan faktiskt inte hjälpa att jag börjar gråta! Det är rätt normalt att jag gör det, kanske inte så att du ser. men jag gör det oftare än oftast.

Sen sprider jag tydligen rykten med. Så jävla TÖNTIGT! Jag har ALDRIG startat ett rykte. Never! Så varför skulle jag börja nu? & på en skola som jag inte ens går på? Jag träffar en människa från den skolan, EN ENDA! & ja, jag har berättat ett & annat för henne. Om sen hon sagt det vidare, är det då JAG som sprider ryktet?
Well, det kanske det är. Men det var fortfarande inte jag som sa det vidare isf. ÅH! DU ÄR SÅ JÄVLA BARNSLIG! Vet du det? Jävla FITTA!
Dra åt helvete, vi är inte vänner längre.
HAAH! :)

Peace
/S


image60   © glamurno.com


Din åsikt
Postat av: Sara

vad är det för rykte?

2007-12-05 @ 10:30:05
URL: http://theused.blogg.se
Postat av: Anjuuu

vad gäller detta? om man får fåga :S

2008-04-04 @ 14:58:01

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback