mupp.

Jag är sur hela jävla tiden ju.. Jag kommer bara göra så att alla hatar mig, så att ingen vill prata med mig för att jag är så jävla otrevlig hela jävla tiden.
Men innan ni tänker att jag bara är en surfitta som inte uppskattar ngt, visst, jag vet att det var ett år sen mm, men försök, bara FÖRSÖK tänka er vad det är jag går igenom, bara försök.
Sen att jag som är "piller rädd" måste gå på medicin som gör mig bajsdålig är inte heller så jävla lätt ska jag tala om för er. Inte bajsdålig, men dåsig, hela tiden. & jag blir sur, för ingenting just för att jag är så jävla trött hela JÄVLA tiden. & då har jag helt plötsligt inte lust att göra saker jag alltid vill i vanliga fall.

Bara FÖRSÖK tänka er in i min situation innan ni börjar grina tillbaka. Sen att ni är griniga det kan inte jag göra något åt. men bara så ni vet VARFÖR jag är grinig.
Det är helt enkelt inte för att du/ni är dumma eller irriterande, utan för att jag är trött & inte kan göra något speciellt åt det.

Tack för mig.

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Anjuuu

gumman, jag saknar dig. vet att detta är gammalt. Har inte läst på länge. Men hoppas att det är bättre. Du kan alltid snacka med mig fast jag inte alltid vet vad jag ska säga.

2008-04-04 @ 14:55:30

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback