Natti.

Nu ska lilla Stäff gå & lägga sig hade jag tänkt. men först ville jag ta lite småsaker.

Jag har mått lite sisådär den senaste tiden, vilket dom flesta säkert märkt. Tänker bara på mig själv, blir sur över småsaker, svarar inte på "dumma" frågor eller så svarar jag spydigt. Gör saker jag i normala fall inte gör, eller tvärtom, gör inte saker jag i normala fall gör. & jag vet egentligen inte riktigt varför. Enda anledningen jag verkligen kan komma på är medicinen. Vilket även mamma tror.

Jag orkar inte med massa olika humörsvägningar hela tiden. Ena stunden ä rjag pigg & glad, andra stunden är jag så jävla trött & blir irriterad över nästan ingenting. Eller så är jag ledsen men vill inte visa det. Jag VET att jag får må dåligt, fast jag gå rpå medicin. Men samtidigt känns det fel att visa att jag inte mår bra..

& till Alex, jag vet att jag sagt förlåt typ, cp många gånger både idag & igår. & jag tänker inte säga förlåt igen. Men jag hoppas att du kan förstå mig. & stå ut. För detta kommer vara minst en vecka till. Det tar tid för kroppen att vänja sig vid nya saker. Jag hoppas du orkar, & förstår. & vi ska ju umgås från 26 dec till typ.. 2 eller 3 januari.. Det blir endå en vecka lite till kanske.. Då kan jag lova dig att allt kommer. Att jag ska prata med dig, att jag kommer släppa till mer med vissa saker.. För nu när vi bara träffats så lite så har det liksom.. jag vet inte.. Jag har inte riktigt kommit in i den känslan när jag känner mig trygg.
Misstolka inte mig! Jag är trygg med dig, jag känner mig trygg. Men jag tror inte att jag känner mig trygg med mig själv just nu.. Så, snälla, försök förstå om du inte redan gör det. & jag önskar verkligen att jag inte fick vredesutbrott (nästan iaf) hela tiden. Ska försöka att inte vara såååå irriterad. Iaf inte låta det gå ut över dig.
Love you baby!

Sen vill jag bara säga att jag vill spy. Spy på mig själv typ. Jag känner mig äckligt fet & grotesk just nu. Kul att en biverkning på medicinen är förhöjd aptit. Jotack, märker det. Sugen på ngt hela tiden, äter ngt hela tiden. Gått upp så jag väger 66-67. vet inte exakt, vägde mig med kläder & då stog den på 68 kilo exakt. FY FAN vad jag har gått upp i vikt. För bara nån vecka sen vägde jag ju 58. Vad hände?
Seriöst, jag måste försöka motstå suget. Jag vet att jag inte behöver äta mer ju!
SKÄRPNING!

Nej, nu går jag & lägger mig. Hoppas jag hör av min babe imorrn. Har saknat honom idag :/

Så, natti natti! :) :*

Peace
/S


image82


En fin bild som jag hittade på någons bilddagbok.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback