Ta tag i det själv.

SLUTA KLAGA ÖVER SMÅSAKER & SLUTA KOMMA TILL MIG FÖR ATT NI RÅKAR MÅ DÅLIGT FÖR ATT NÅGOT pyttelitet RÅKAR VARA LITE FEL!!!!

so what om er pojk/flickvän gjort slut, vad kan jag göra åt det?
so what om du känner dig stressad i skolan, vad ska jag göra åt det?
Alla verkar tro att jag har superkrafter & grejjer.
Alla verkar tro att jag mår bra & att jag är en utmärkt person att komma till bara för att man mår lite dåligt & inte kan somna!
Ja, men ska jag då börja berätta saker om varför jag inte kan somna?
Ska jag berätta vad jag drömmer om, & vad jag ser?
SKA JAG DET?!
Nej, tänkte väl det.

Nej, jag orkar inte med alla andras problem just nu.
HAR NI SVÅRT ATT FATTA DET ELLER?!?!?!??!?!?!

:@

ibland behöver man se sitt eget bästa före alla andras
& för en gångs skull gör jag det.
Så sluta för fan klaga på mig!




Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback