The O.C

Okej, jag vet.
Men jag har alltid varit ett stort fan av O.C, sen första avsnittet. Jag satt & tittade på några videos på youtube & hittade dessa. Jag kan inte hjälpa det, men jag blir både glad & ledsen av att se dessa klippen. Ledsen mest för musiken i guess.. Men mycket med för att man följde den serien, & följde deras "vardag". Det blev känslomässigt ibland så det kommer väl upp nu. HAHA!

Jag kommer aldrig att glömma när Marissa & Ryan pratar.
Marissa: I love you
Ryan: Thanks
HAHA! aow :)

Här kommer videorna.
Enjoy :D



Marissa & Ryan.
Bakgrundsmusik Alphaville - Forever young.




Sista scenen säsong 2 tror jag det är.
Bakgrundsmusik Hallelujah




Bilder från säsong 1
Bakgrundsmusik Phantom Planet - California




Seth & Summer
Bakgrundsmusik Lifehouse - Everything
(riktigt fin låt!)


Peace
/S

Din åsikt
Postat av: sara

OC

2007-12-05 @ 16:59:43
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback