Det närmar sig jul..

Jaha, det närmar sig jul. I helgen är det ju t.om första advent! Usch, just julen känns det som att alla känner sig stressade. Jag gör dock inte det. Inte mer än vanligt då :P Men man märker det på folk omkring sig. Pynta, handla julklappar till alla man känner mm. Orkar man & har man verkligen råd att handla julklappar till ALLA sina kompisar? Jag har inte det.

Jag kommer inte ens att ha råd med något till familjen. Visserligen vet jag att ingen av dom bryr sig. Men det hade endå varit kul att kunna köpa ngt litet.. & jag kommer inte handla något ill Alex eller till någon av mina nära vänner. Visserligen, hur många nära vänner har jag? :P HAHA! En positiv sak med att inte ha så många vänner  '=^___^=
Känns som att det finns så mycket att göra bara. .Men det gör det såklart inte :P hihihihihi

Var med mamma en stund inne i byn innan. Eller inne & inne, vi gick omkring i byn :P haha. Gick in i olika småpryls butiker. Har ett antal av dom här ju ^_^ Fy vad mycket det finns som jag vill ha till mitt rum. Vet dock att jag inte har pengar till något av det. Har funderat ut hur jag vill ha mitt rum. Men det kommer väl vara  så lagom till vi måste flytta igen..
Jag vill ha det flickit, men rosa & så. Men samtidigt mycket svart & dödskallar, & samtidigt som DET vill jag ha det stilrent vuxet typ. haha! SVårt att förklara.. Men hittade massa mycket snyggt som kunde passa bra till det :) Fick dessutom nya lakan till madrasserna idag av mamma, rosa ofc ;) & en underbart skitsöt tavka med Belle & hästen filippe :D Jättefin :)

Påtal om julen, så har jag suttit & målat ljustakar idag :) Man ska ju ha upp dom där evigt fula jul ljusstakarna.. Så jag (och mamma) bestämde oss för att måla om våra beiga tråkiga fula ljustakar till svart :D Så jag har suttit hela kvällen & målat om 2 st stakar medans mamma har sytt gardiner :)
Fina blev dom :D
HIHIHIHIOHIHIHIHI =^____^=

Ha det bra nu så hörs vi, om inte senare så imorrn :D

Peace
/S ツ

              

(Alla bilder är hämtade från google)

Din åsikt
Postat av: Sara

höhöhöhöh. emo julstakar ;D
hehehehehehe.
jag har tråååååkigt.
och sen tror jag att du ritade Belle själv.
höhöhöh

2007-11-28 @ 00:23:02
URL: http://theused.blogg.se
Postat av: Sara

jag vill vara lycklig nu, inte om 40 år

2007-11-28 @ 00:40:34
URL: http://theused.blogg.se
Postat av: Sara

ja, puckot.

2007-11-28 @ 19:28:27
URL: http://theused.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback