Don't try to fix me, I'm not broken.

I wish.

Sov hos Alex inatt. SJukt vad du är underbar baby. Det finns ingen som kan ta hand om mig som du gör, ingen som kan få mig att känna mig så trygg som du gör. Du finns där. DU bara finns. Säger inget, håller om mig & bara är. Det betyder allt för mig. Slippa prata, slippa förklara. För du vet redan. DU vet redan vad som finns i mina tankar, vad jag har att säga. & vet du inte så frågar du bara hastigt & lätt "hur är det steph?". Det är värmen i dina ord, inte orden som betyder ngt. För att fråga hur det är när man gråter är totalt onödigt, men när du gör det så vet jag att du vill lyssna. Vad jag än ska säga.

Fick höra av mamma innan att bästa sättet att bli "frisk" från PTSD är att prata i detalj om händelsen. Om & om igen. Hur många gånger har jag inte viljat det men aldrig orkat/vågat. Hur fan ska jag våga berätta för någon, i detalj? Jag vill inte det! VILL INTE! Eller jo, men jag vill inte att dom ska bli bortskrämda/äcklade. Som vissa blev för ett bra tag sen. Jag klarar inte det igen, att bli avvisad. Att bli kallad äcklig, känna sig äkclig & att veta att enda anledningen till att den personen inte pratar eller tar på mig är för att den tycker att JAG är äcklig & att jag har mig själv att skylla.

Har försovit mig hela veckan nu. Sjukt irriterande att jag inte kan somna.. LÅT MIG SOV FFS!
Imorrn kommer baby hit <3

Peace
/S





And I will always remember you as you are right now to me
And I will always remember now
Sleep alone tonight with no one here just by your side
How does he feel, how does he kiss
How does he taste while he's on your lips
I can't forget you I know you want me to want you I want to
But I can't forgive you
So when this is over don't blow your composure baby
I can't forgive you I know you want me to want you I want to




Sjukt fin låt som Sara rekomenderade
Three Cheers for Five Years - Mayday Parade




Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback