:|

försov mig! rätt rejält med! en timme! visserligen somnade jag runt 4 så är kanske inte så konstigt. Dock försov sig mamma med ^_^
Gött att jag endå inte behöver stressa, tåget går om 40 min :)


image19


peace
/S

Din åsikt
Postat av: mamzen

Nu har jag läst....Tack för förtroendet

2007-11-19 @ 09:18:15
Postat av: Anonym

Nu har jag läst....Tack för förtroendet

2007-11-19 @ 09:18:48
Postat av: mamm

Jaha...Det var ju inte allt jag skrev?? Du mår inte bra!!!! Vi måste ta tag i detta stumpan för så här kan du inte ha det.... Jag vet att jag är en stressad jäkel men jag ska verkligen försöka att fokusera på dig. Du måste få hjälp. Älskar dig till stjärnorna och tillbaka

2007-11-19 @ 09:21:04

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback