I'm walking on sunshine <3

Att en sådan liten sak kan få mig att må såhär bra, att riktigt känna lyckan rinna genom alla mina blodkärl. Känna hur allt bara känns så sjukt jävla underbart? Hur kan en sådan liten sak betyda så mycket?

Sov max en halvtimme inatt. När jag vaknade 20 över sex trodde jag att jag hade cp bråttom till mitt tåg. (trodde det gock 06.36.) Så jag flyger upp ur sängen, ville ju inte komma försent IGEN!. Mamma frågade om jag alltid åker så tidigt så sa jag "ja, förra veckan försov jag ju mig varje dag.." Springer nästan till stationen.. När jag är där & tåget kommer in inser jag. FAN, jag brukar inte alls åka såhär tidigt! HAHA! Går hem igen för att sedan gå tillbaka till stationen & ta tåget 06.56. LYCKAT!

Åkte till praktiken, som förövrigt var sjukt stressig idag. men jag hade iaf ngt att göra hela tiden. Kl 5 kom Alex dit & mötte upp mig. Så åkte vi in till stan & fikade på vårt älskade Barista :*

Så bestämde vi oss för att gå lite i det nypyntade Malmö. Så vi begav oss ner mot Stortorget. Undertiden vi gick började det snöa lite lätt. (även om det kändes som snöstorm, med tanke på hur mycket det blåste..). Det var mysigt som fan. Så kom vi till torget. Där hade dom satt upp en isbana & en stor gran mitt i. Lampor som ändrade färg en gång i minuten typ. & lite mysig musik ur en högtalare. Vi gick upp & började kana. Det var så jävla mysigt! SÅ jävla underbart.

Sen begav vi oss in till Lilla torg för att titta lite där. Där hade dom satt upp en stor lampa ^_^ Kolla här.
Tog lite foto med baby & så märkte vi att fan, där var ju en telefonkiosk :) Vi gick in & ställde oss. Fy fan vad mysigt allt var. Helt sjukt.

(första gången vi umgicks bara han & jag var i april ngn gång, & det regnade i malmö. Då ställde vi oss i en telefonkiosk ^_^)

Om det är något jag inte förstår så är det hur du gjorde. Hur du gjorde för att jag skulle få så mycket lycka av så lite. Dom 2 timmarna är utan tvekan det bästa denna månaden. Jag satt hela vägen hem & bara log. Jag vill hoppa omkring & skratta & sjunga, känner hur lycklig jag verkligen är över att ha dig. Denna kvällen kommer jag minnas länge. Det betydde så sjukt mycket för mig att bara vara du & jag, & göra inget speciellt. Bara du & jag, ingen annan. Inte bry oss om något annat.

Nu längtar jag till helgen. Så vi kan gå tillbaka dit :)
Hoppas det snöar då ^_^

Jag älskar dig Alex, tack som fan för denna kvällen! Den behövde jag verkligen <3

BTW, jag har inte ens varit trött idag, trots min nästan obefintliga sömn :O



& du S, du ska veta att jag finns här när du behöver mig. Även om jag vet att du tvivlar, & även om jag vet hur svårt du har för att prata ut. Jag finns här om du behöver prata, eller vill prata. & jag kommer kämpa in i det sista med dig för att du ska få bli lycklig. Det förtjänar du! En människa som du förtjänar allt bra en människa kan ha. Du förtjänar inget mer än äkta lycka, äkta kärlek & äkta vänskap. Jag håller tummarna för dig :*


Peace
/S

Thank you for all you've done



Din åsikt
Postat av: Sara

jag är glad att du är lycklig :)

2007-11-26 @ 20:36:45
URL: http://theused.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback