Inside I hope you know I'm dying

Så jävla trött. & så jävla feg. Så mycket skuldkänslor. Så mycket tankar.
Allt är för mycket. Jag är trött, har knappt sovit alls denna veckan.. Jag är en FEG GRIS som inte vill visa eller säga att jag mår BAJS BAJS BAJS! Fast jag vet att han kan se på mig att jag inte mår helt okej så vill jag inte ta upp det! FAN!. Skuldkänslor. För att jag har så mycket som många andra inte har. Jag har kärlek, trygghet & en famn att luta mig tillbaka till när allt blir för mycket. Borde jag inte få vara glad över det? Nej, jag har SKULDKÄNSLOR! För att jag är en enda i min umgängeskrets som har det så vackert. Jag är lyckligt lottad! :(

Jag vill inte tänka så mycket.
Vill inte känna.

Förlåt. Jag kan inte hjälpa att jag har en pojkvänn. Jag kan inte hjälpa att vi har det så sjukt underbart eller att jag har något. Jag kan inte hjälpa det. & jag känner att jag förtjänar det. Gör jag inte det?
:(




You know the words so sing along for me baby

For heaven's sake I know you're sorry
But you won't stop crying

Inside I hope you know I'm dying
With my heart beside me
In shattered pieces that may never be replaced
And if I died right now you'd never be the same

Din åsikt
Postat av: Sara

jo, det gör du. jag förstår bara inte vad jag gör fel hela tiden.

2007-11-23 @ 22:08:26
URL: http://theused.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback