It's too late to apologize

Sjukt. Jag vill inte mer. Allt bara bajsar sig. Alltid. ALLTID!. Ingenting går någonsin så bra som det borde gå. Aldrig. Man ska alltid göra något som är fel. Man får aldrig ha det bra, nej för varje gång det är riktigt riktigt jävla perfekt så ska allt skita sig! ALLTID! man gör något litet litet fel, som man inte ens har en aning om förrän man verkligen har gjort det. FAN! dumma idiotiska skitmöghög!

Varför är det alltid jag som ska råka ut för saker som inte borde hända? Sånt som inte händer andra? Fan då, varge gång nått bra händer så händer något dåligt. Jag borde helt enkelt låta bli att söka efter lyckan. Typ. Det gör ju mig bara olycklig till sist endå.

My destiny ; be unhappy.
Yäy, do you still want to be my friend? My hero & my love?.

Rövhål. Jag orkar inte mer idag,.
Bajs på allt.

Peace
/S

(Bilden har inget med texten att göra.)






I'm holding on your rope, Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound

You tell me that you need me
Then you go and cut me down,but wait

You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you

And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new

I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late





Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback