kanintesomna.net

jippi. Det är alltid lika kul när man ska försöka sova. Alltid lika kul att lägga sig ner & känna, yes. Jag är trött, jag kommer somna lätt idag. MEN NEJ! Helt plötsligt, från INGENSTANS kommer det. Tankarna, sömnlösheten.

Jag vill bara kunna somna. Kunna lägga mig UTAN att tänka på det..

Jag hatar att sova ensam </3

Din åsikt
Postat av: alexandra

svar: åh ja, dom är nice! kan du int eheller sova =( jag hatar också att sova ensam, mkt bättre med ngn man tkr om :]

2007-11-19 @ 05:06:15
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag kan komma och sova med dig

2007-11-22 @ 21:51:01

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback