Oh yeaaaah

Ligger här i min ensamhet & kan fortfarande inte somna. Så jag tänkte i mitt lilla huvud att, hallå! Jag vill ju göra någa fler piercingar! Letade upp lite bilder på google på dom jag är sugen på.

På bilden syns överst från vänster: Töjning av örat 8-10 mm & tungan. (som jag velat göra i flera år, tänkte sluta röka först >.<)
Under dom syns Medusa som jag jättemycket vill göra men är osäker på om jag skulle passa i det.
Under medusan syns Bröstvårtan. Det är jag lite rädd för. Måste göra så sjukt ont! men det är snyggt :) iaf om man har snygga bröst ^_^
Brevid bröstvårtan finns Labrett, fast genom läppen & inte bara genom "skinnet". vet inte vad just den sortens labrett kallas.. men jag vill ha en labrett, dock har alex det med + 2 off-labrett, som jag.. Så jag funderar på denna för att inte vara exakt likadan som han ^_^
Sen har vi näsvingen med. Just för att det är näsan ^_^

Jag är helt säker på töjning av örat, tungan & näsan. Det kan ni inte få mig att backa ur! Men vet inte med dom andra. Kom gärna med förslag eller åsikter.

Peace
/S



image33

Din åsikt
Postat av: Sara

höhöhöhöhö, jag kommer säkert att härma dig, men det gör inget hoppas jag :O
iaf med töjning och tungan XD
sen har jag ju då det dilemmat med att antingen göra septum eller näsvingen XD
bröstvårtan kommer jag dock aldrig att göra om. det gjorde så jävla ont. höhöhöhöhöhöhö

2007-11-26 @ 02:21:01
URL: http://theused.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback