Over my head.

62 vägde jag för en vecka sen. & jag var helt säker på att jag hade gått upp 2-3 kilo på denna veckan. Guess what, jag väger här med 58 kilo.

Helt jävla sinnessjukt! Hur fan gick det till? SERIÖST?! Det är första gången på ett halvår jag väger under 60. Inte för att det gör något, men jag brukar trivas runt 60 liksom..

Veckan har gått snabbt. Mest upp & ner dock. Gråtit typ halva tiden jag varit hos Alex. Kanske inte halva, men mycket iaf. Ovanligt mycket. Men jag har haft det mysigt. Firat 6 månader har vi gjort, & vi ha nog aldrig haft en så öppen & ärlig vecka tsm innan. Allt har kännts... Perfekt :D

Yes, nu har jag inte mycket mer att skriva, inte idag iaf.

Pease
/S

image7

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback