So lonley..

Så har han åkt hem. Jag ville inte. Inte alls.. Kunde han inte bara fattat att jag ville att han skulle stanna? Kunde han inte frågat mig? FAN! Jag behöver dig baby! Jag behöver dig så sjukt mycket just nu.. Fattar inte det.. Hafy honom fö rmig själv hela jävla helgen, endå är det NU när han har åkt som jag behöver honom mest. Har aldrig ALDRIG gråtit av att lämna av honom innan. Men idag var jag t.om tvungen att sätta mig ner på vägen hem.. FAN! Jag ville att du skulle stanna..

Det finns så mycket som går genom mitt huvud just nu. SÅ många tankar, så mycket minnen. Jag vill dela allt med dig. Just nu känner jag att jag bara vill låta allt rinna ur mig, låta dig veta.

Förlåt.. men jag saknar dig redan.. :(

Jag mår inget bra alls just nu. Hela helgen har varit så jävla jobbig. Jag vet inte varför jag inte kunnat prata. Jag ångrar det nu dock. Hade jag haft pengar hade jag sprungit ner till nästa tåg som går om 10 min. Men jag kan inte det ju :( önskar att du kunde hoppa av & ta nästa tåg hit. Men jag skulle aldrig kunna begära en sån sak av dig..
Förlåt.. Jag vill prata med dig. SJukt att det ska komma just nu bara. Bara för att du inte är här..

I miss you & I love you.
Too much.


All that's left of yesterday..


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback