Stupid Fucker.

Nej. Nu är det dax att klaga, as usual I guess. Jag läser som bekant en ny bok. (skrev i förregår tror jag att jag skulle börja läsa en ny bok) Visst, den är bra. Men jag vet inte om jag klarar av den. Läst 30 sidor, & jag orkar inte! Det är så jävla jobbigt! Känner igen mig som fan, & jag borde inte skriva allt detta i bloggen since you know vilken bok det är. Men det känn, konstigt i mig när jag läser. Allt stämmer, allt är precis som för mig. Kanske inte ALLT, men mycket av känslorna. Ångest, panik, rädsla, ilska, skuldkänslor. All of it.

Det är en jobbig bok att läsa för dom som har svårt för det här med att andra människor mår dåligt. Eller om man själv gått igenom något liknande. Men samtidigt tror jag den kan vara bra. Jag hoppas det iaf.

Har sjukt svårt att somna. Igen. FAN! Skulle inte chansat idag. Skulle tagit iaf en liten tablettskit. HATAR att ta tabletter. Kvittar vad det är för några. I just hate it! Endå undrar jag ibland om jag kanske borde börja ta "lyckopiller". Men gör jag det så kommer allt krasha. JAG VILL KLARA DET SJÄLV! Vill inte vara svag..


Utmaning på bdb idag.. Skriva upp 4 personer man beundrar & varför.


Alex svar : Stephanie - Allt hade kunnat vara så mycket värre just nu, men du har inte tillåtit dig själv att låta det gå så långt! För det kommer jag alltid att beundra dig.

Saras svar : Stephie hon har mött många motgångar & motbevisar världen hela tiden. Vi bar skitbra kompisar innan & vi hade skitkul. jag stöttade henne & hon stöttade mig. precis som det ska vara. Jag hoppas faktiskt att vi kan bli kompisar igen, kanske inte på samma sätt som innan, men iaf vänner.

PUSS PÅ ER! :*

Jag vill bryta loss. Förlora alla känslor & alla tankar. Orkar inte vara sur, tjurig. Orkar inte vara ledsen & emotionell hela tiden. Orkar inte bry mig om alla andra innan jag bryr mig om mig själv. Endå gör jag det. Vill förlora all min förmåga för känslor. Bara för en vecka.. snälla?


Peace
/S




If I smile and don't believe,
Soon I know I'll wake from this dream,
Don't try to fix me, I'm not broken,
Hello, I'm the lie, living for you so you can hide,
I don´t cry...


Din åsikt
Postat av: Sara

jag tror bara att det kan vara bra att läsa, förstå att det är inte bara en själv det händer. men sen är det ju från person till person också.
och även om du tar en tablett ibland så är det inget fel med det, behöver man det så ska man ta dem. man mår inte bra av att inte sova på nätterna.
:*

2007-11-21 @ 23:10:02
URL: http://theused.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback