WORK IT OUT!

Känner mig sur idag. Sur & så jävla äckligt dryg liksom. Som att ingen pallar med just MIG just nu. Vet inte, vet att folk pallar med mig liksom, men ibland får jag lov att känna så. Alla har rätt att känna så. & INGEN ska säga till mig vad som är bäst för mig, SPECIELLT inte om jag är på dåligt humör redan.

Jag är så JÄVLA trött på allt jävla klagande! JA!, jag klagar jag med, men so what? Det är endå inte överdrivet mkt. Jag orkar bara inte med folk som ska klaga på typ INGENTING! Seriöst, gå igenom något, PÅRIKTIGT ist för att tjöta om din jävla kärlek. Gå igenom något fruktansvärt så kanske ditt problem med lite läxor försvinner.
Guess what, det kan alltid bli värre. Någon annan har det värre. FUCKER!

Nej, jag har inte det värre. Alla tolkar saker olika & bearbetar det även olika. Men jag har gått igenom betydligt värre saker än att bli dumpad av en kille, eller ha för mycket läxor, just denna veckan. För ja, tydligen är det så att har man för mycket läxor så är ALLT åt helvete. DÅ betyder INGENTING, NÅGONTING! tack. & du ska vara en kompis?

Skit samma. Jag orkar inte ens bry mig längre. jag vill bry mig, men jag orkar inte. Inte om alla alltid ska tro att jag finns hela tiden när dom aldrig finns för mig. När dom aldrig tar sig tid att fråga hur det verkligen verkligen är. För tro mig, det är verkligen verkligen inte så bra sonm ni tror. & det borde ni veta, om ni hade brytt er.

PALLA MED DETTA! NI KAN DRA NÅGONSTANS DÄR HELVETET ANSES VARA HIMLEN!

/S

Din åsikt
Postat av: Sara

hoppas inte att du menar mig. visst jag kanske "klagar" iom johan grejen. men du vet att jag har skitsvårt när det gäller kärleksbajs också. hoppas jag iaf.

2007-11-20 @ 23:14:55
URL: http://theused.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback