Back to the place where I belong

Jag vill bara att du ska se mig. Vill att du ska veta att jag finns, att jag vill vara där du är hela tiden. Du vill inte se mig, inte höra mig & du vill inte träffa mig. Du vill inte ta på mig, känna på mig. Du vill ingenting! Du vill inte att jag ska existera. & du vill framförallt inte att jag ska känna såhär.

Jag vet det. Du behöver liksom inte försöka dölja det. För jag vet det! Du bryr dig inte. Du orkar kanske inte? Du vill kanske inte? Men jag orkar inte gå runt & låtsas. Säg som det är. UT MED DET DÅ! Jag vill inte ha det såhär. Inte igen.

Allt är så fel, så fruktansvärt fel.

Varför vill du inte se mig längre? varför? FAN! nu kommer den jävla frågan igen. Alltid den jävla cp frågan ; Varför. Jag vill inte längre. Jag vill ju bara ha det sådär bra som bara VI kan ha det. Bara du & jag. För jag vet att det kan vara så bra. I know it. Men om du vägrar säga vad det är, eller vägrar erkänna något så blir det så jävla svårt.

Behåll mig, gör vad fan du vill med mig! men snälla, lämna mig inte.

Lämnar du mig så klarar jag aldrig av detta livet. Du har fått mig att tro på allt. Det vet du om. Det är du som hjälpt mig på min väg mot lyckan, du som hjälpt mig med min deprission. Jag klarar inte det. Inte utan dig.

Det är du som är ljuset, förstå det.

Peace
/S

image5

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback