Be careful what you wish for.

Så var man här igen. När ingenting blir riktigt som man vill. En hel jävla dag.. Jag orkar inte med skolan, & sitter därför på massa andra sidor, som jag inte borde. Jag borde inte skriva detta heller. Men jag orkar bara inte. Jag har ingen som helst ork eller lust. Ingenting! Jag känner mig bara så jävla utmattat. Jag vill inte. VILL INTE MER! fan. Jag vill bara kunna känna det där stinget som jag kände när jag kom hit första dagen. Att jag verkligen skulle klara det. Att jag orkade. Men framförallt att jag ville.

Jag orkar bara inte känna den jävla pressen. Känna mig stressad för att jag vet att jag inte kommer klara av det. JAG VET JU DET! Men jag orkar heller inte göra något åt det. jag vill, fan asså. Allt kommer gå så sjukt mycket åt helvete. & jag vill inte det. jag vill få en bra & säkrad framtid. Men det kommer jag inte å om jag inte tar tag i allt nu!

men jag kommer inte göra det. Jag känner mig själv. Jag orkar inte. Inte just nu asså. Allt är så sjukt jobbigt. Just nu. Jag fattar bara inte. varför just nu?! Varför just jag?. Kanske skulle säga till min mamma att jag borde börja på dom där jävla pillerna. Helvets jävla piss skit! JAG VILL INTE! men om jag måste så måste jag ju.. Men jag vill inte. verkligen inte. FOlk som känner mig vet hur mycket jag hatar att ta tabletter. Knappt att jag vill ta värktabletter ens. Men fan. Vill jag må bra, vill jag få det bra & om jag vill kunna orka, så måste jag. FAN!


Det blir väl bättre sen.

Idag ska jag inte göra mycket mer än vara i skolan, sticka till lund & träffa S. Sen ska jag hem. Till lägenheten & äta, sen hem till det isigt kalla huset. FAN vad kallt där är nu.

Pease
/S


330947-1




















I'm going home,

Back to the place where I belong,
And where your love has always been enough for me.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback