& everybody hates you in the end.

Varför ska allt vara så svårt? Så svårt att höra sanningen, så svårt att BERÄTTA sanningen. Varför är allt så svårt? & varför ska det göra så jävla ont att försöka? Försöka få allt att funka, försöka sova, äta & jobba i skolan. Varför ska det vara så svårt att vara trevlig mot alla? Det gör så jävla ont att bara försöka! Endå gör jag fan aldrig tillräckligt. Det kvittar hur mycket man försöker så är det någon som tycker att det är för lite. Alltid!

Ibland vill jag säga ifrån. Men så samtidigt känns det så jävla fel. Liksom, dom har ju rätt, varför ska jag då får en chans att säga till? Dom menar ju inget illa, dom vill bara tala om för mig vad som är bäst för mig. Jag vet att dom bara menar väl. JAG VET DET!

Men dom vet inte hur ont det gör. Vet inte hur jävla svårt det är. Jag vill, men kan inte. Jag vill, men orkar inte. Jag vill med jag har inte styrkan till det! Jag är så svag , så svag. Det finns så himla mycket som jag vill kunna, som jag verkligen önskar ! Men jag kan inte, orkar inte. Det gör för ont..

& jag får ont av allt jag hör om mig. Om dom säger "så kan du inte se ut" eller "vad fint !". Det kvittar. Jag får ont. Säger dom det mer negativa exemplet så gör det ont, för jag vill ju inte att dom ska säga så. Jag vill & får se ut precis som jag vill se ut! Men samtidigt vill jag inte att dom ska säga att det ser bra ut. Det känns så... Fel. För jag vet att jag ser bra ut, eller att det är fint. Det är ju på mig det sitter! Det är jag som har valt! Då tycker jag att det är fint & vill inte veta vad andra tycker. Visserligen är det kul att få komplimanger, men det känns så fel. Menar dom det? Tycker dom verkligen det? Usch, jag hatar min osäkerhet.. :/

Nu måste jag jobba med flash, men jag orkar inte. Minns typ ingenting, men jag måste..
Tyvärr.

& det gör ont.
Allt gör ont.
Förlåt.

Peace
/S.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback