& that's why.

Okej, jag vet inte riktigt varför jag skriver detta inlägget, men det bara kom upp massa i huvudet.

Jag & han har legat & snackat en del ikväll. HA! Inget allvarligt eller så, utan bara småsnackat. Vi kom fram till en sak. EN sak. Jag föddes kåt. Allvarligt! Allt (nästan allt) jag säger kan tolkas sexuellt, nästan allt alla andra säger tolkar jag sexuellt & jag vill ha sex 24/7. Nästan iaf.

Jag & min lilla söta vän i skolan, stormarknad, som han så fint kallar sig :* kom fram till att vi bländar alla i skolan när vi går brevid varandra. Fatta hur jävla snygga vi är! Det är nästan lite småsjukt ;) Men ja, vad ska man säga. Vi kan ju inte direkt, hjälpa det :)

Börjar faktiskt bli lite nervös nu. Ska ju ta bilder i november. Sure, det är typ 2 månader dit, men vafan. Fatta att stå nästan helt naken framför en kamera. ok, inte helt naken liksom, men jag ska ha ett par überkorta jeans-shorts & en palestinasjal, som förhoppningsvis ska täcka brösten. Alltså, det kan nog bli riktigt hett, men samtidigt. Jag, utan kläder. Blööö...
.....

& sen vill jag nog avsluta detta inlägget med några vackra ord om mina kära klasskamrater.
FAN vad ni är underbara, hela jävla högen! Ni har verkligen fått mig att trivas totalt. Jag bryr mig verkligen inte om att gå upp tidigt på morgonen för att sedan åka till skolan, (som btw tar 1 & ½ timme). För jag vet att när jag kommer fram kommer jag endå ha så sjukt kul.
Ni är lätt bäst
Tack <3

& du, du är min ängel, sänd från ovan för att göra mitt liv till ett paradis. Det är verkligen vad du gör. Jag älskar dig, så otroligt mycket, A. Jag hoppas & tror verkligen att du förstår det. & jag vet, eller, jag känner på mig att detta är något som kommer hålla, om inte livet ut så iaf ett riktigt bra tag.
Jag får hoppas det iaf. För du är min number one!

Peace
/S.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback