Dagen

Nyss hemkommen från jobb. Blev en konstig dag.. Mådde riktigt illa & hade huvudvärk & magen ville inte med mig idag.. Men jag stannade kvar iaf, måste ju faktiskt ha pengarna! Annars gick det relativt bra :) Började jobba 17, så jobbar ju 4 timmar, men det är soft som fan. :)

Annars har jag bara legat i sängen hela dagen & myst med Alex. Duchade innan med & platta håret & lite så. :) Ska ju till skolan imorrn är det tänkt, så jag vill ju se lite bra ut iaf ^_^ haha.

påtal om skolan. Mötte jonna ute på stan nu precis när vi gick hem. Kul att ses.. & Jonna, läs inte detta som du, för detta är inte bara till dig men.. Det känns som att jag blivit bortglömd. Ingen som hör av sig & undrar vad som hänt eller varför jag inte är i skolan. Jag trodde ni brydde er? & nej, ni kanske inte har pengar på mobilen till att skicka sms, men jag har bilddagbok där ni kan skriva & jag har blogg där ni kan kommentera. Annars finns det mejl, eller så kan man ringa.. Som sagt, jag känner mig bortglömd...

Därför blev jag himla glad precis när jag loggade in på bilddagboken. Hade fått ett pm från tobbe i klassen, som är en av dom jag inte är så himla nära med.. Han skrev såhär
"hej steffie länge sedan man såg dig? :/ tycker du borde komma till skolan snart igen. Är tyvärr inte så insatt om vad som har hänt men det är tråkigt med din frånvaro i klassen faktiskt så tycker du borde komma snart :) pusss"
Blev jätteglad & positivt överraskad. Visar att någon bryr sig iaf :)

Nu ska vi käka lite kvällsmat sen ska vi lägga oss, ska ju upp tidigt imorrn.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback