Dåligt

Mår riktigt jävla skitkass just nu. Var tvungen att dra hem från jobbet... Huvudvärk, illamående, halsont. Jag hade gråten i halsen skitlänge sen så ringde jag till någon sur jävla gubbjävel, så brast allt. Jag brörjade gråta. Så jag sa till chefen att jag skulle hem, så nu ligger jag här. Vill bara skjuta någon... Har så jävla ont i huvet!!!!!

Alex skicka nyss sms, han har fått sin första bokning på jobbet nu! :D Skitkul.

Det är inte lönt att ni ringer eller smsar dom närmsta timmarna, kommer endå inte svara. Mår som en skit alltså...

Men ha det bra..

peace
/S

image341

Mobilbild sen igår.


Din åsikt
Postat av: Karin

tack vad glad jag blir:) kramar

2008-04-15 @ 20:13:50
URL: http://karinolofsson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback