design

Ja, jag har ju haft en jävla massa olika designer & headers på min blogg.. Tänkte visa några stycken, bara för att få lite nostalgi ^_^

image359

Den första. Haha, så depp & emo den ser ut egentligen! Minns inte alls hur länge jag hade den, men det var ett tag iaf. :P


image360

Sen hade jag ju denna över vintern. Den var rätt fin, lyckades aldrig få så fin design efter denna.. Jag vet att jag hade någon annan design mellan dessa 2, men minns inte vilken.


image361

Sen hade jag ju denna. Rätt söt & så, men var aldrig riktigt nöjd med den...


image362

& sen var det denna. mörk igen. Haha.


image363

Sedan så ville jag ha en blogg som var ljus med mörk text, så slängde ihop denna lite snabbt. Efter denna fick jag lite förslag av Miki om hur jag skulle ha headern & så.


Shit alltså, vilka töntiga designer jag har haft endå! men nu är jag riktigt nöjd måste jag säga! :D


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback