god natt

Ja, god natt får jag väl säga då. Är helsikes trött alltså! Ska till skolan imorrn, 1 timme.. Sen bort till psykologen, efter det skolan igen.. Foto, kan bli skönt om det är fint väder... Sen ska jag stressa som en jävel hem till Alex, klockan 4 kommer jag vara där typ. 5 senast ska vi va på jobb.. Sen sluta 21, gå hem till alex & vara hemma vid 22... Haha, vilken dag! Men skit samma, ska ju få sova med baby <3

Jag har varit jättetråkig dom senaste dagarna, jag ber om ursäkt för det.. men jag har varken haft ork eller lust till att blogga om känslor mm.

Btw, lite längre ner under "Länkar" kan ni nu se bildlänkar, som dom kallas, till mina två favoritbloggar. Jag riktigt älskar dom två tjejerna. Jag stör mig på alla modebloggar som härjar just nu. Tycker bättre om sådana, där dom har egna bilder, egna skapelser & berättar lite mer... Vardagligt om sig själva. Medans alla dom "stora" modebloggerskorna ska vara så jävla överlägsna alltid. Kika in hos mina favoriter vet jag :)

Natti natti

Peace
/S

image293

bildens källa; Glamurno.com

Din åsikt
Postat av: Ida

Hoppas du får en trevlig dag imorgon!

2008-04-07 @ 00:49:10
URL: http://hittaida.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback