grr

SÅ var det kväller & jag har fortfarande inte duschat... :/ Men skitsamma, är inte så himla smutsig endå ^_^ haha. Hade det riktigt trevligt med kevin när vi var ute, & han tyckte nog det var trevligt med, umgås med sin syrra & fota. Haha, han sa att han tyckte det var kul att fota iaf :)

Imorrn är det skola som gäller, sen är det hem snabbt & sen bär det av till Fyllerickard för att kolla fotboll, är ju Halmstad - Malmö FF imorrn. Påtal om fotboll så har jag massa bilder på min mobil sen senaste matchen, dom kommer nog upp imorrn :P haha :)

Sålänge får ni några oredigerae bilder från idag.

Natti natti :*

Peace
/S

image373

haha, jag & kevin ^_^


image374

Anka :P


image375

Ölflaska © Kevin Lindhe

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback