Jobb

Yes! Då har man jobb! Fan vad gött. Ska dit imorrn & sitta & titta på hur jobbet går till & prata lite om lönen & så. Sen ska jag börja jobba. Sen efter några veckor skulle han tydligen skicka mig på kurs, haha :) Lite kul att jag & jocke (i klassen) har samma jobb nu, & alex med ^_^ Endå skönt att man känner någon där måste jag säga.

Efter jobbintervjun gick jag & Alex till lidl & handlade chokladmjölk & havreflarn. Sen gick vi upp på lidls tak & satte oss där & åt lite & hade mys i en timmes tid nästan. Nu har vi kommit hem igen, & snart ska jag hem till Höör. Ska ju endå komma tillbaka imorrn. Ja, lite onödigt att sticka hem, men vill inte göra mamma irriterad, så lika bra att vara en lydig flicka i någon vecka nu, eftersom jag praktiskt taget bor här nu för tiden. haha, någon gång måste man ju faktiskt hem. :)

Hörs senare ikväll, då kommer det nog upp några bilder med.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback