Kväll

Ja, det gick väl relativt bra att ansöka om pass. Om det inte hade tagit 5 år att hitta till rätt jävla ställe! Fan vad irriterad jag blev på allt >.< Iaf, så mötte jag upp Alex borta på hans skola, sen gick vi in mot stan. Stack till mff shopen där han skulle handla biljetter till matchen på lördag, & vi mötte upp sara där. Efter det fortsatte vår vandring till polishuset, som jag inte orkar snacka om.. Sen in till stan igen & käka lite på bambu thai. mumma ^_^

Nu ligger jag bara här. Måste göra klart romantiken arbetet. Det är ju faktiskt inte mycket kvar av den... men jag orkar fan inte! Sen har jag prov att plugga till på fredag med.. >.< drygast.

Men jag hör kanske av mig senare

peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback