Måndag

Så var det måndag igen & skola på nytt. Är ovanligt trött idag, & jag känner mig helt pollen attakerad! Ska inte ha foto i eftermiddag, så ska till Alex & träffa honom en stund, dock ska han till ellenbogen & kolla upp sin gump ^_^ haha. Men vi kommer väl gå i stan skulle jag tro.

Förresten, så ska jag stänga av min sms funktion på mobilen, så jag kommer kunna ta emot sms men inte skicka. Jag slösar alleles för mycket pengar på sms. Så vill ni något får ni skicka att jag ska ringa eller ringa mig själva. Om ni inte bara vill skicka något sött sms :) men som sagt så kommer jag inte kunna skicka tillbaka. & jag kommer ha det så från & med ikväll.

Annars finns inget annat kul att säga...

Peace
/S

image385

Haha, gjorde om mamma lite i ps, observera att hon inte har någon av piercingarna! :)
Men visst blev hon cool? ;)


Din åsikt
Postat av: mamma

Ge dig tösaskrälle ;)
hehehe

2008-04-21 @ 10:49:28
Postat av: mamma

Mycket snygg.....=)

2008-04-21 @ 11:09:16
Postat av: miki

Ge dig tösaskrälle ;)

2008-04-21 @ 12:45:09

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback