Morrn.

Ja, godmorgon säger jag till er som precis vaknat. Jag känner mig helt död idag! Förkylningen har verkligen kommit för att stanna, & den blir ju fan bara värre! Vaknade imorse & trodde nästan att jag var bakis >.< haha. Men så var det ju inte.

Idag ska jag ut med mamma i det fina vårvädret & fota lite, sen blir det till att upptäcka höör lite med frugan igen ^_^ haha :D:D:D

Har inte så mycket mer att säga just nu.. Hoppas ni har en bra dag :)

Peace
/S

image351

Provade Lowes studentmössa igår.
Men viss är jag snygg i den? ;)


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback