Söndag & seg

Ja, det blev en sjuhelsikes kväll igår. Hade ju lite av en fest här hemma med pappa, morbror, några kompisar & så. Det var skitkul! Kollade på fotbollen på tvn, tog "några" öl.. Sen stack folket hem, pappa somnade & jag mådde piss skit mög dåligt. Tjafsade med folk i klassen, mådde allmänt piss helt enkelt. Så jag snodde pappas tågkort, tog sista tåget ner till malmö. Där mötte alex upp mig. Sen var vi uppe halva natten. Vi var ju inte hemma hos honom förrän vid halv 3... haha.

Idag, hem.. SKa med anju senare & hämta lite saker som hon kan ha hos Lowe. Annars händer ingenting kul idag. Tror bestämt jag ska ta ett bad senare :) Annars blir det bara till att ta det lugnt. Ska nog stda litegrann på mitt rum. Det är rätt så fint, städade ju det igår.. men här behöver dammsugas & lite så..

Nu ska jag ut & ta en cigg, sen ska jag sätta mig på dass.

Ha det gött!

Peace
/S

image289
Bilden är tagen av Stefan Palm igår från matchen. Han var i Stockholm & tog denna bilden under matchen. Jag tycker att denna bilden står för det mesta inom kärleken till MFF. Himlen, handen som hålls upp mot det blå, halsduken som det står evigt på. Bättre kan det inte bli! Besök hans blogg vet jag!

Din åsikt
Postat av: Stefan

Thanks!!

2008-04-06 @ 16:49:38
URL: http://paaalm.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback