zzzz

MEN SOV DÅ FÖR FAN!
Jag är ju för helvete trött som satan, men jag ligger bara & vrider mig & tänker på massa skit. Jag vill sova! Jag är trött & jag gäspar hela tiden. Men jag tänker hela jävla tiden på den jävla skiten. & nej, det är inte "det vanliga" som ni tror. Det är något annat idag, & jag hatr mig själv för att det någonsin hände & för att jag tänker på det.
För ja, det var mitt eget fel. Om man tänker efter.

image384




Förklaring i låsta bloggen

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback