Bilder


Var i västra hamnen igår med Jonna & Robert. Det var trevligt. Här kommer några bilder . Alla är oredigerade, förutom dessa, dom är beskurna & har fått min initial på sig. Men dom utan initial är helt oredigerade. Klicka på bilderna för större format.



























Alltså, dom 8 översta är enbart beskurna medans dom 5 sista inte är ändrade något alls, original alltså. Klicka för större.
Vilken är er faorit? :)

Peace

Din åsikt
Postat av: Sara

du är kääääääärlek <3

2008-09-01 @ 01:27:45
URL: http://saraellstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

OK...Puss

2008-09-01 @ 11:33:14

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback