Malmö FF

Är just nu bara så ledsen & besviken. Vet inte vad jag ska säga riktigt. Är inte ledsen över hur malmö spelade, inte heller besviken. Mer över hur trellebonnarna uppförde sig under matchens gång & mer över hur både huvud domare & linjemännen betedde sig. Så jävla sjukt! FOTBOLLDÖDARE ÄR NI! Jävla fitta!

Godnatt.


Heter man Ola Toivonen idag, spelar som nr 20 i malmö FF, då jävlr är man älskad i hela malmö. Keep it going Toiboi!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback