Sommarlov

Om en vecka börjar skolan igen. Mitt sista år. Jag är förväntansfull & spänd. För just nu känner jag verkligen att jag har ingenting att förlora. Jag ska bara köra på, ge gärnet & hoppas på att det räcker för att få bra betyg i dom sista ämnena. Jag ska gå till skolan, oavsett om jag sovit 1 timme eller 10 timmar på natten. Jag ska inte stanna hemma för lite huvudvärk. Jag ska verkligen vara sjuk eller känna mig RIKTIGT jävla deppig om jag ska stanna hemma.

Sen har jag bestämt mig för en sak till. Men det är inget ni får reda på här. Inom kort kommer ni få veta, när jag har kommit igång med skolan, vardagen & resten. Vissa saker behöver inhandlas (inget dyrt) vissa saker behöver förberedas. Sen kan jag kanske avslöja vad jag tänker göra.

Just nu vet jag hur livet dom närmsta åren ska bli för mig. Eller ja, man kan ju aldrig veta om det kommer bli så, men det som är planerat är iaf för några år framåt.

Det är dags att inse nu att jag är 19 år gammal, går sista året i gymnasiet & det är dags att ta tag i livet! Nu är det slut med gnället & latandet. Här ska tas tag i allt som inte blivit klart, s¨ånt som inte påbörjats & det jag vill ska hända. För ingen annan kan få saker att hända förutom jag själv.

Ni får gärna stanna & utvecklas med mig, se om jag klarar det. Men det kommer innebära mycket tid från min sida. Jag kommer kanske inte alltid ha tid till allt jag tagit mig tid till innan. Så jag hoppas ni är med mig till slutet ändå.

Detta kommer bli bra. Det blir det.

Peace
/S


Oredigerad.

Din åsikt
Postat av: S

Nu vet jag inte hur jag ska skriva det här så att det blir bra, men jag försöker :P



Jag tror det är viktigt att du inte sätter för stora mål direkt, att du först går till skolan och orkar är jättebra, men att man också klarar av att inte misslyckas ibland.

Det är synd om man blir jätte nere för att allt inte är perfekt, när man istället kan vara glad för att allt ändå är helt ok, och att det kommer bli bättre.

Att helt enkelt försöka göra det bästa av allt, även om vissa saker alltid kommer i ens väg.



Hoppas det inte blev för rörigt ;D

Ska iaf bli kul om du kommer till skolan mer, och att du fått så positiv inställning!

Även om du inte mår så jättebra alltid, så får klassen dig nog att le ibland. ^^

2008-08-15 @ 00:54:31
URL: http://fastfrusen.bloggsida.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback