åh

Jag har såååå tråkigt. Ska nog hjälpa pappa att röja i köket tror jag. Smakade nyss hans whiskey, fan vad jag hatar det alltså! haha :) Förresten, så julklapparna till kevin & jesper blev varsin mugg med katter på typ, & så en liten påse med snökulor i (ni vet det godiset) så jävla svårt att hitta något litet till dem. & pappa han får ett ölglass med texten "världens bästa pappa" på, en öl & ett choklad ^_^ Rätt så klockrent till min far. Nej, hjälpa pappa att röja i köket var det ja. Min dator dör snart pga batteribrist, så får sätta den i laddaren så fort jag kommer in. (sitter & röker)
Ha det bra sålänge! :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback