Du & din partner

Vad heter ni? Stephanie Lindhe & Alexander Michaloff
Hur träffades ni? Genom fotbollen.
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år, 19 månader & lite till
Är ni förlovade? Yes
Bor ni ihop? Nej, men inte långt ifrån :P
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej ingen av oss har det
Vem kör bäst? Får nog bli Alex isåfall.
Kommer du ihåg er första kyss? jag tror det ja :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag :P
Vem är äldst? Jag är typ 7 månader äldre ^_^
Vilka stjärntecken är ni? Fisk & Skorpion
Vem fyller först på året? Meee!
Vem är längst? Alex
Vem sjunger bäst? Vet inte :S
Håller ni i handen på stan? Ibland, men oftast inte.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, vill jag inte påstå.
Vad har ni gemensamt? Vi har en hel del gemensamt
Har ni någon speciell låt? All 4 One - I Swear
Har ni några "fri kort"? Fri kort?
Har ni stora framtidsplaner? Barn, flytta ihop & lite så.
Har ni gråtit i varandras armar? Yes
Har ni varit utomlands tillammans? Jaa-a!
Vilket är ert bästa minne? Bra fråga. Men bulgarien är fint!
Vem lagar bäst mat? Alex
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Käkar godis och ser på film eller tv.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Som nu, 6 mil.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, ibland kanske men nej.
Brukar ni bråka? Nope. Aldrig bråkat, småtjaffs kanske.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms tror jag.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen & benen, tror jag.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag tror inte jag gör det, inte alex heller. Men han gnisslar tänderna! :P

:)

Din åsikt
Postat av: sandra

den snor jag:)

2008-12-23 @ 21:56:36
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: Alex

Frikort, det är kändisar som vi får lov att ha sex med fast vi är tillsammans.

man får lov att välja vars ett frikort

2008-12-23 @ 22:07:44
URL: http://michaloff.blogg.se/
Postat av: Alex

vadå "WHAT"?

2008-12-23 @ 22:09:09
URL: http://michaloff.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback