iloveyou,A<3 (med snetext!)

Satt & kollade igenom massa gamla bilder på mig & Alex därför Sara ska göra ett kollage av oss. Blev lite nostalgisk & var bara tvungen att lägga upp några bilder här. (många bilder)


30 april 2007. Dagen innan vi blev tsm! :)


17 maj 2007, varit tsm i 2 veckor drygt.. :)


Den 8 juni 2007 var vi borta vid ribban & festade, detta var den första bilden jag älskat som jag själv tagit!


8 juni 2007 igen :)


Någongång innan den 13 juli 2007.


5 augusti 2007


5 augusti 2007


5 augusti 2007. HAHAHAHAHAHA! Kolla fler här!


Jag gjorde ett linne till alex den 15 augusti 2007 :)


Någon gång under malmöfestivalen 07.


Samma med denna


Nu blir det ett litet hopp, tagen under förra vintern.


Ännu ett hopp, denna & följande 2 är tagna i bulgarien i somras, detta var första kvällen


fulla men snygga, denna är nog tagen i början på andra veckan i bulgarien :)


& denna är tagen påväg till flygplatsen när vi skulle åka hem. Vi hade precis bestämt oss för att förlova oss!



& denna är tagen i augusti i år. Våra ringar när vi var nyförlovade :)

Nu får det räcka med bilder.

Alexander Michaloff. Jag hoppas verkligen att du vet att jag älskar dig något så fruktansvärt äckligt mycket! Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig! Du är verkligen hela min värld, utan dig hade jag gått under. Du finns alltid för mig & jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig. När du säger att du älskar mig känner jag mig varm, svag & svimfärdig. Du får mig att le som ingen annan kan. När du ler, ler mitt hjärta. Du är mitt allt Alex, lämna mig aldrig!

jag önskar jag var en katt
så jag kunde ge dig nio liv
istället för bara ett
-Alex

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback