Jonna

"Hej babe. Ville bara säga till dig att du är underbar.Du är rolig, smart och otroligt vacker. När du ler så lyser hela rummet upp. Du är inte värd allt skit som du har fått gå igenom. Om jag hade kunnat så hade jag gett dig alla stjärnor på himlen för att lysa upp ditt mörker. Så att du kan se ljuset bakom molnen. För jag vet att det är svårt just nu. Men jag tror på dig. Du är starkare än någon annan jag mött. Du behöver bara tro på dig själv och ta hjälp av de i din närhet. Älskar dig Steph. Du och jag mot världen <3" - Jonna




Jag älskar dig Jonna.
Från månen & tillbaka tusentals gånger!

Din åsikt
Postat av: fia

fin blogg du har

2008-12-01 @ 23:11:01
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag älskar dig :) Vi hade det verkligen mysigt i måndags. Tack så mycket <3

2008-12-03 @ 18:45:05
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback