Klar

Jaha, nu är jag klar & tåget jag tänkte ta går inte förrän om en timme.. Funderar på att ta pågatåget som går 23 över, men jag kommer ändå vara framme ungefär samma tid.. Jag tror det blir pågatåget. Vad fan ska jag göra i en timme liksom? haha :)

Det kommer alltså inte bli allt för mycket uppdaterande under tiden jag är hos alex. Men jag kommer kika in & skriva då & då. Kommer vara där fram till nyår, sen får vi se efter det :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback