Lördag

Gårdagen blev riktigt lyckad. Var hemma i Höör några timmar innan det bar av till malmö igen. Gick till Pålle & satt där fram till 12 tiden & drack oss lite halvfulla. Försökte komma in på överbevakade breeze, vilket inte gick så vi stack till barcelona. Var där runt halv 2 eller så. Hahaha Sent ute men vafan! Blev lite dricka där, träffade lite folk man kände & så. Sen skulle vi gå hem, det var lite innan 3, gick till stortorget & åt på max hambugerställe. My god! Världens godate burgare, & vitlöksdressingen ska vi ju inte snacka om. FY FAN VAD GOD! :D Sen gick vi hemmåt & var väl hemma runt halv 5. Då hade vi fyllesex, & tro mig det händer inte oss speciellt ofta. Fy fan hahah! :)

Idag då, lät alex mig sova till 15 ungefär. Han sov ng också relativt länge, men jag vet inte hur länge. Han tyckte att jag kunde få sova länge eftersom det är så tråkigt väder ute & så. Det var skönt men nu är man så jävla slö! Hahaha

Tack pålle & ni andra för en mycket trevlig dag igår!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback