Måndagen den 1 december

Ja. En helvetes dag som faktiskt blev riktigt mysig. Jag ville inte tro det, men så var det iaf.
Men föst ska jag berätta om helgen.

Jag & Alex skulle egentligen till Danmark, gå på julmarknad inne på tivoli & bara ha det riktigt mysigt. Men. Hela lördagen regnade bort, så vi struntade i det. Jag blev sur på moder natur & somnade, vaknade runt 3. Då kom vi på att aaaah, vi går på bio. Det slutade regna runt 4, å vi begav oss ut mot stan. Gick in en vända på taboo, kom ut med ett glidmedel & en ny vibrator (rooooosa!!!!) Fortsatte gå, hamnade på bamboo thai, åt lite. Det var mysigt. Sen gick vi till bion, beställde två biljetter till "Pinapple Express" klockan 21.30. Klockan var vid detta tillfälle ungefär halv 6. Sedan gick vi till Whaynes (stavning?) & tog en gooood & lååång fika. Sedan gick vi upp mot godislandet, där jag handlade nödvändigheter till bion, alltså godis. Påväg tillbaka gick vi in på det nya stället Tasty house. Maaaasso med nötter & torkad frukt & allt möjligt. Så det blev lite godheter där inne med. När vi insåg att klockan inte var mer än halv 8 så gick vi lite långammare, upp mot gustav. Vi frös, så vi gick till Mc där jag tog en till latte. Sen blev det dags att gå till bion. Riktigt rolig film, fy fan vad kul! Haha. Så runt halv tolv, filmen var slut, jag hade kissat efter att ha suttit kissnödig i en halvtimme & vi var påväg hem. "Vi tar en öl som avslutning på denna kvällen". Ja, sagt & gjort. Vi satte oss på möllan & tog varsin öl sen gick vi hem. Kvällen/natten avslutades med riktigt najs sex, även om min vibrator inte funkade >.<

Söndag då. Ja, vi vaknade. Sedan bestämde vi oss för att gå in till stan ännu en dag, mest för att försöka byta vibratorn, men också för att det var 1a advent & alla juleljusen tändes. Vi fick bytt min vibrator, tog rosa igen ;) Vi gick igenom väggar av människor & barnvagnar. (btw, gamla människor är RESPEKTLÖSA jävlar!) Sen kom vi till lilla torg där vi ännu en dag tog en liten fika. Sedan blev det att gå tillbaka hela gågatan, köpte spanka våfflor & sen tog vi bussen hem. Kvällen avslutades ännu en gång med riktigt skönt sex, MED vibrator denna gången.

Ja, det var helgen, nu kommer Måndagen den 1 december.

Jag vaknade, ville INTE gå upp. Jag ville bara ligga kva & bara tycka riktigt synd om mig själv. Men icke. Fick världens bästa sms av Jonna, så jag drog mig upp ur sängen & stack till skolan. Naturligtvid kom jag försent till skolan, men skit samma. Satte mig, skulle göra prov. Satt i 10 min, sen gick det inte mer. Jag bröt ihop. Satte mig i ett mediarum & pratade med Jesper, som gav mig världens björnkram. en stack han & jag ut på praktikbesök. Efter en timmes tid ringer det i Jespers mobil, så vi åker tillbaka till skolan där jag finner Jonna i ledsenhet. SÅ hon följde med mig & Jesper, som körde oss ut till Klagshamn där vi gick i sanden, klättrade i klätterställning & kollade på havet & öresundsbron. Väldigt mysigt. Sedan tog han oss på lunch på en medeltids inspirerad restaurang. Riktigt mysigt ställe! När vi sedan skulle tillbaka till skolan så åkte han först & köpte modell lera som jag & Jonna satt & lekte med hela eftermiddagen. Det var riktigt kul & avslappande. Dock gjorde jag en Jude/Alien/Bäbis. hahaha.

Kvällen har hittills varit lugn & massor med godis/glass.

Ni får ha det bra så hörs vi när vi hörs.
Peace
/S



Din åsikt
Postat av: Pålle

hang in there my friend! Du är den starkaste kvinna jag känner <3

2008-12-02 @ 00:23:37
URL: http://pollyp.webblog.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback