Nyår

Ja, så var det nyår idag. Det blir nog en relativt lugn kväll. Jag & Alex kommer att gå till en fest som hålls i en lokal av hans väns storebror, & jag vet inte om vi kommer bli där hela kvällen. Får väl se om det är kul där eller inte. I vilket fall som helst så kommer jag att vara snyggast/sötast på festen med min supersöta outfit! Ni får se den sen :)

Övrigt då? Jag kommer INTE att smälla raketer eller smällare ikväll. Jag har aldrig gjort det & kommer nästan garanterat aldrig att göra det. Jag är skiträdd för raketer egentligen. Tycker de låter för mycket & har för mycket risker. Men visst är det fantastiskt fin att titta upp på himlen vid 12 slaget & se hela himlen lysa upp av fina, färgglada, glittrande ljus. Jag älskar att se det, men inte att höra :P haha.

Jag hoppas att alla tar det lugnt med alkoholen idag. & att ni som ska smälla raketer vet er gräns! Onyktra människor som tänder raketer är nog det värsta jag vet. Så jag hoppas att ni tänker på att inte smälla om ni vet att ni druckit för mycket.

Kanske lägger upp någon bild innan vi sticker senare, men annars får ni ha en fanstastisk kväll & ett riktigt Gott nytt år på er!

Din åsikt
Postat av: johan

Gott nytt år! :P

2008-12-31 @ 17:11:26
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Fia

Gott Nytt År=)

Tjusig blogg:)

2008-12-31 @ 17:12:38
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback