Rea

Hejsan! Skulle mest bara säga att jag lever & har det bra ;) haha. Jag & alex var ute i stan idag. Skulle ju byta mina byxor som jag fick i julklapp. Men så fan heller, byxorna fanns inte i större storlek. Så det var bara att lämna in dom & få pengarna. Sen fick jag ett presentkort av alex, som gäller på hela mobilia. 500 kronor. SERIÖST! Haha. Iallafall så har jag hittat ett par jeans, en kofta, ett linna, 3 par strumpor & 3 par trosor samt lite sminkborstar & så. Har fortfarande mycket kvar att handla för :P Ska nog ut i stan med Sara imorgon, får se om jag får tag i henne så jag får veta om hon kommer eller inte. Hoppas ni har det bra!

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback