Sådär

Nu har jag & kevin varit borta på ica & hämtat ut mammas julkapp. Ska få lite mer pengar senare så jag kan handla något litet till mina bröder med. här kommer lite bilder från kalaset i tyringe, lite bilder på mig & så.


Papps & jesper påväg till tyringe




Födelsedagsgrisen rebecka


Matilda, jag & Emma, kusiner :)


Gårdagens outfit, jag vet att jag ser stor ut >.<






Mammis julklapp :)

Nu ska jag säda mitt rum. Tror jag iaf.. :P

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback